Categories

Cum se livreaza

SISTEMUL DE LIVRARE

Florarie Online Marlene livreaza comenzile intr-un interval de maxim 6h de la data plati in Bucuresti, maxim 24 ore oriunde in Romania. www.Florarie-Online-Marlene.ro face tot posibilul pentru a livra comenzile la data specificata de client, cu toate acestea pot exista situatii in care livrarea la data specificata nu este posibila, cum ar fi zile libere, vreme nefavorabila, zile libere oficial (colaboratorii internationali care nu efectueaza livrari in zilele de Duminica).

A.    Conditiile si termenii de livrare

Zile si perioadele de varf sunt:

Zilele de varf sau perioadele de varf fac exceptie de la regula. Daca doriti ca un buchet sau un aranjament floral sa fie livrat intr-o zi de varf, va rugam sa faceti comanda cu cel putin 2 zile inaintea evenimentului pentru a fi siguri ca aceasta comanda va fi livrata la data dorita. Orele exacte nu le putem garanta, dar intervalele de timp da.

  1. Garantam calitatatea serviciilor, designului floral si a prospetimii florilor.
  2. Livrarea se face in zonele limitrofe si in Bucuresti intre 4-6 ore de la ora confirmarii platii online, cu exeptia zilelor de varf.
  3. Livrarile se fac de Luni - Sambata intre orele 11 – 20.
  4. Duminica si in zilele de sarbatori legale este inchis.
  5. Tariful de livrare pentru Bucuresti este GRATUIT si 10 Ron (TVA inclus) pentru zonele limitrofe.
  6. Zona Bucuresti inseamna toate adresele care se regasesc in listele sectoarelor 1 - 6.
  7. Zona limitrofa a Bucurestiului, inseamna toate adresele care se regasesc pe o raza de 25 km in jurul Bucurestiului.
  8. Ultima comanda pentru ziua in curs trebuie efectuata si confirmata pana la ora 13.00 pentru Bucuresti, iar pentru zonele limitrofe pana la ora 11.00 .
  9. In afara acestor ore va rog sa ne contactati telefonic la numarul 0736.477.411 pentru a va confirma daca mai exista posibilitatea livrarii in aceeasi zi.
  10. Formularul de comanda trebuie completat in totalitate. Numerele de telefon si adresa de livrare ale clientului cat si ale destinatarului trebuiesc a fi completate obligatoriu. Acestea sunt necesare pentru a lua legatura cu ei in orice moment, mai ales atunci cand destinatarul nu este gasit la adresa indicata sau cand adresa este gresita.
  11. In cazul in care destinatarul nu este gasit la adresa specificata, in intervarul orar specificat, va fi contactat clientul sau destinatarul pentru a se comunica o alta adresa sau un alt interval orar (in cadrul aceleiasi zile). Daca nu ni se poate specifica o alta adresa, sau un alt interval oral, comanda ramane in asteptare pentru 24 de ore (timp in care clientul afla informatiile lipsa). In cazul in care se depasesc cele 24 de ore comanda se anuleaza automat, fara posibilitatea returnarii banilor.
  12. Clientul este obligat sa verifice stadiul comenzii.
  13. Zilele de varf sau perioadele de varf fac exceptie de la regulile mentionate mai sus. Daca doriti ca un buchet sau un aranjament floral sa fie livrat intr-o zi de varf, va rugam sa faceti comanda cu cel putin 2 zile inaintea evenimentului pentru a fi siguri ca aceasta comanda va fi livrata la data dorita. Orele exacte nu le putem garanta, dar intervalele de timp da.
  14. Zile si perioadele de varf perntru livrare sunt:
    • Sf. Ion - 7 ianuarie;
    • Valentine Days - 14 februarie;
    • Ziua Femeii 1-8 martie;
    • Adormirea Maici Domnului (Sf. Maria) - 15 august;
    • Nasterea Maicii Domnului (Sf. Maria) - 8 septembrie;
    • Sf. Mihail si Gavril - 8 Noiembrie;
    • Sf. Nicolae - 6 decembrie;
    • Ajunul Craciunului - 24 decembrie.

B.    Politica de substituire adaugare sau inlocuire.

 

Suntem adeptii livrarii comenzilor exact asa cum sunt prezentate pe site ( atat in poze cat si in descriere) . Se poate intampla ca datorita sezonalitatii florilor sau datorita stocului acestora, anumite flori sa nu fie disponibile. In acest caz, comanda dvs. va fi executata cu flori si/sau vaze de valoare si frumusete cel putin egale cu cele comandate. Vor fi depuse toate eforturile pentru a pastra dimensiunile si schemele coloristice ale aranjamentului, dar pot exista unele diferente datorita interpretarii designerului. In toate cazurile in care subsitutia este necesara, vom pastra intotdeauna valoarea si integritatea produsului general si vom fi in permanenta legatura cu clientii nostri pentru a le oferi mereu cele mai bune servicii posibile.

Toate drepturile rezervate pentru Florarie Online Marlene (C) 2012
Design by Laurentiu D.